3/22/2012

jeejee otsikko !




Saatiin eilen meijän tilaamat Softball takki ja pitkähihainen harkkoihin :) Ettekä ikinä usko mut eilen sain Softballin suoraa mun lapaluuhun.. kai sinnekki kohta mustelma ilmenee :D!

Mut ei mul kai muuta, mut arvaatkaapa kukas skippaa huomenna koulun ja lähtee englanninluokan kans kello 8:00 kohti Watertownia leffaan! Se ois The Hunger Games aika, vihdoinkin! Oon nyt oppinut tuntee mun englanninluokan hyvin, niiden kaa on tosi kivaa. Tykkään noist junioreista iha sikana :) Tai tykkään mä monista muistakin!

Jotenkin tuntuu et Softball lähensi mun kaverisuhteita ihan sikana, koska pelasin korista JV'ssä ja siinä oli siis nuorempia, niin en oikee osannut sulautua olee niiden kanssa. Softball on tosi hauskaa, ihmiset on hulluja (!! :D) ja mun parhaimmat kaverit pelaa siinä. En ees tiiä millon musta ja Jenasta on tullut näinkää läheisiä, sit Lauryn & Brittany pelaa ja nyt oon alkanut juttelee enemmän Hannahin kanssa ja sit on tietty Samantha joka on iha tajuttoman random :D Samanthanin kanssa ei voi tuntea oloaan oudoksi tai turhan äänekkääksi haha. Ei mut toi joukkue on kyl iha taju kiva :) Brittany & Megan oli järkyttyneitä ku en ollut koskaan syönyt jotain ruokaa, jonka nimeä en ees muista.. niinpä me varmaa täs joku päivä mennää Brittanylle kokkailemaan.

Mut joo, en voi odottaa huomista! Nyt mä ajattelin mennä nukkumaa, tai no joo jään varmaan jumiin facebookiin.

No comments:

Post a Comment