5/19/2010

I can't breathe without you, but I have to




Heippa!

Sori kun en oo nyt päivitellyt hetkeen mitään, kun ei yksinkertaisesti oo tullut oikein muuta, kun mun omia ajatuksiani vanhempien kanssa.
Meinaan mulle pamahti tää peruutusturvamaksu (ei nyt ihan parhaimpaan aikaan tosiaan) ja joudun tän viikon aikana tehdä päätöksiä.

- Maksetaanko me se, ja sit tietty mun pitäis päästä se SLEP-testi läpi. Ei tässä mitään, mutta vanhemmat miettivät just sitä, että jos sitä SLEP-testiä ei pääse läpi, niin sitä rahasummaa ei saa takaisin. Eikä se kuiteskaa oo mikään ihan pieni summa.

- Tohon liittyen mun pitää miettiä AFS'sta. Koska ne mulle eivät silloin ilmoitellut SLEP-testistä, saatika vanhempien (ja munkin) mielestä on typerää pitää SLEP-testi noiden maksujen jälkeen. Vielä joudun vanhempien pyynnöstä AFS'lle lähetellä viestiä.

Ja mun mielestä tommoiseen peruutusturvamaksuun olisi pitänyt ehkä enemmän aikaa antaa kuin kaksi viikkoa..

Elikkä ei täältä sen kummoisempia ! Elokuuhun asti on sittenki aikaa täyttää niitä, jos nyt päätänkin jäädä tähän alkuperäiseen suunnitelmaan. (Vaikken kyl mielelläni enää muuta tätä hommaa, koska en jaksa enää uusia haastatteluja ym..) :>

♥ Johanna

ps. kiva kun blogille on jo nyt ilmestynyt lukijoita ! ja täs on mukana myös pari vanhempaa kuvaa.

3 comments:

  1. Toivottavasti saatte ton asian hoidettua, ja pääset AFS:n kautta matkaan! :)

    ReplyDelete
  2. aika outo toi peruutusturvamaksu :o ite meen sts:llä, hain kans myös afs:llä mut niil kesti nii hirmu kaua siin valinnas, et hain sit sts:llä ja sain jo parin viikon sisäl tiedon, et pääsen sen kaut. kävin sit tekee sen slep-testin kans siel toimistol. en oo kovi hyvä enkussa, mutta kyllä se meni ihan hyvi, etenki se alkuosa ku oli vaa tyylii semmosii kuvii ja sit jotai a, b ja c väittämii niist ja sit piti kattoo mikä niist on oikei :D kirjalline osa oli vähä vaikeempi. en oo saanu tietää siit sit enää mitää, et kai se sit meni iha hyvi :D mut ni en tiiä mite afs:llä, mut sts:llä on must iha sillei et jos on hyväksytty ni pääsee ja ne muistaakseni sanoki mulle että kyllä kaikki suomalaiset ainaski on päässy siitä slepistä hyvin läpi, niin että ei sitä kannata pelätä! :)

    ReplyDelete
  3. Julia: Kiva ! :) Joo kyllä mä ton AFS'n kautta oon nyt suunnitellut jatkavani kun niin moni sanoo tota SLEP-testiä helpoksi. :D Ja muutenkin on mun englanti sinänsä ihan hyvä, että enköhän mä pääse sillä sit läpi : )

    ReplyDelete