10/17/2010

Maybe I was naive, got lost in your eyes




Moikka!

Mulle tuli SLEP-testiin kutsu, joka siis pidetään 15.11. Helsingin yliopistolla ! Toivottavasti läpäsen sen, meinaan näinkin pitkälle ku ollaan jo päästy niin ei olis kiva täs vaihees tyriä, haha. No mut joo, vaikkei se 3h englantia (+ viel yks enkuntunti sinä aamuna) kuulosta maailman parhaalta, nii eiköhä se mee.

Oon odottanu tätä SLEP-testiä sen takia tosi paljon, että siin varmistuu paremmin se, että mä tosiaan pääsen jenkkeihin. Nyt se ei voi olla vielä niin sanotusti taattu, koska tota ei olla vielä päästy läpi. :)

Mitään muuta vaihtariasiaa ei nyt oo hirveesti tullu, ellei oteta huomioon mun melkee joka päiväistä pohtimista vaihtarivuodesta. Mulla on edelleenki hyvät fiilikset koko hommasta ja tänään oikeesti mietein tätä; alle vuos ja me vuoden 2011 vaihtarit ollaan kans jo maailmalla. Tuntuu, että aika vaa menee niin nopeesti, meinaan vuosi sitten olin vaihtarihaastattelussa Saksaan.

Johanna

No comments:

Post a Comment