9/29/2010

Don't ever look back



Moikka!

Ajattelin tehä nyt yhen postauksen, en omasta vaihtarivuodestani vaan tästä uutisissa olleesta;
Karu totuus vaihto-oppilasvuodesta: Parakkimajoitus tuppukylässä


Kun mä luin ton niin eka asia mitä mä tajusin "huh, onneks en lähtenyt EF'n kautta!" haha :D Mut ihan oikeesti, toi on ihan hirveen väärin. Jos joku on hyväksytty vaihtoon, niin tottakai järjestö takaa samalla löytävän hyvän perheen. Eihän tolla ollut edes perhettä, asui parakkimajoituksessa? Huhhu, nyt kyllä EF'n maine kärsii ! Varsinkin kun kyseinen järjestö just kehuu olevansa kokenein järjestö, jonka kautta voi lähteä luotettavinmielin matkaan. Tosiaan laittavat hirveät rahat mainostukseen, jotta saavat hyvän maineen - mutta sitten tää kaikki muu ei sujukkaa niiku pitäis.

Mitä te ootte mieltä tosta aiheesta?

Mä olin siis lähdössä EF'n kautta Saksaan ja pakko sanoa, että tosiaan oon tyytyväinen etten lähtenyt EF'n kautta mihinkään, jos se ei osaa asioitaan noinkaan edes hoitaa. Samaisessa parakkimajoituksessa oli muitakin vaihtareita ja kotihoitajat huolehtivat noista. Hei ei oikeasti?
Mä olin kerran EF'n tiedotustilaisuudessa ja siellä ne selittivät "juu laitamme vaihtarimme asumaan joko kyliin tai sitten maatilalle." Mut tommonen on jo vähän yli mennyttä.

Ja vaikka kyse onkin yksittäistapauksesta joita sattuu melkein joka järjestölle, niin en ole vielä näin pahasta mokasta kuullut. Enkä nyt siis tarkota haukkuu EF ihan kokonaan, jos joku siis sen kautta on lähdössä tai kokenut upean vuoden with EF. Halusin vaan jakaa mielipiteeni tästä <:

Johanna

No comments:

Post a Comment