8/23/2011

Only 3 nights to go !!



Enää kolme yötä ja sitten kohti Helsinki-Vantaan lentokenttää, josta matka jatkuukin sitten John F Kennedyn lentokentälle New Yorkiin !

Kolme yötä on niin vähän ! (Tosin ottaen huomioon, että mun pitäis olla ollut sielä jo pariviikkoa niin..) Mut muistan kuitenkin kun vielä hehkutin sitä, että "Enää neljä kuukautta!" tai uuden vuoden vaihtuessa hehkutin "Tänä vuonna sitä mennään!" Ja nyt sitä sitten oikeesti mennää :)

Oon jutellut aika paljon mun hostdadin kanssa facebookissa ja se on just kertonut, että ne on saanut mun huoneen valmiiksi ja että he tulevat hakemaan mut 28. päivä Syracusesta, jossa meillä on ensiksi orientaatio kun saavutaan New Yorkiin.

Lennän siis ensiksi New York Cityyn (lento lähtee klo. 14:10 ja saapuu paikalliseen aikaan 15:50) Sitten jatkan bussilla tai lennolla Syracuseen, jossa on meidän orientaatio. Sieltä perhe tulee sitten hakemaan :)

Hostdad on kysellyt, että mitä haluaisin nähdä jenkeistä ja ollaan puhuttukin siitä hieman. Näin aluks hostdad on kertonut, että mentäis kiitospäivänä Tennesseehen ja he näyttäisivät mulle New York Cityn, Washington DC'n, ehkä myös Niagaran putoukset ja Myrtle Beachin South-Carolinassa. I can't wait !

Ja kuulemma sen perheen lapset odottavat mua innoissaan!

Pakkaukset on pakattu, ainoastaan joidenkin tuliaisten hankkiminen vielä pitää hoitaa. (Yllä oleva kuva voi varmasti kertoa, kuinka vaikeaa mulle toi pakkaaminen oli et koko huone meni ihan kirjaimellisesti kaatopaikaksi...) Mut muuten I'm so ready to go !

Ja hei, haluatteko te videopostauksen ennen kun mä lähden vai ihan pelkästään jenkkien puolelta sitten? :)

5 comments:

  1. Voi hitsi mäkin muistan kun hehkutit sillo vuodenvaihteessa et tänä vuonna lähet, menipä aika äkkiä... :D Kivaa reissua sulle, en malta oottaa et pääset sinne ja pääsee lukee kaikkii juttui :D

    ReplyDelete
  2. Joooooo video! :)

    ReplyDelete
  3. i will miss you :( mutta pidä hauskaa ja pistä jenkkien päät sekasin! :)

    ReplyDelete
  4. jooooo videoooooo! :)) istut täl hetkel varmaa lentokonees....

    ReplyDelete
  5. Koska tulee videoo? Ei oo näkyny :o Tahtoo katsoa..
    Mut ei enää kauaa nii tuut takas suomee :) -Aukku

    ReplyDelete