4/22/2012

Myöhästynyt Spring Break postaus !

Tiiän! Mä oon aina tosi hidas kirjoittaa postauksia.. Mut nyt siis postaus tolta Spring Break viikolta! Eli lähdetiin kohti Washinton DC'tä perjantaina, 6.04 aamulla aikasin joskus kuuden aikaa, et oltiin Washington D.C'ssä siin joskus kolmen aikaa päivällä. Kierreltii siin iltasella sitte kattomassa Capitol ja joitain museoita. Seuraavana päivänä kierreltiin vähän lisää kattelemassa, itse asiassa ehk mun pitäis postaa joku toinen postaus vaan kuville.. Washington D.C'n "turistikohteista" on nii paljon kuvia, nää kuvat otin vaa nopee ku nää olin jo valmiiksi muokannut.. Mut joo, kierreltii seuraavanki päivänä ennenku lähettii kohti Noth-Carolinaan, jossa yövyttiin viel yks yö ennen Myrtle Beachia :) Oltiin siis Myrtle Beachilla, South-Carolinassa sunnuntaista seuraavaan lauantaihin, ennenku lähettiin kohti kotia. Mä oikeestaa otin aurinkoa kokoajan, mulla on ihan sika kiva rusketus tällä hetkellä :) Rentouduttiin, shoppailtiin pikkusen, juotiin paljon Diet Pepsiä & maattiin auringon alla. Lämmintä oli ja Atlantin rannalla se aurinko tarttu hyvin kii :) Oli hassua katsoa Atlanttia todeten et "Ton meren toisella puolella onki mun koti." Sit ku tultii takasipäin nii törmättiin sit siin kolmelta aikaa yöllä peuraan. Mä olin melkee unessa, kunnes havahduin et auto lähti "vähä" heittelee motarilla. Pysäytettii, ja tajuttii et peuraa päi ajettii. Hostvanhemmat soitti jollekki, joka sit tuli ampuu sen peuran ku se oli kitumassa motarilla... Auto vähän mäsänä, mut kaikki muuten kunnossa. Tiiän, oon huono kirjoittelee loma postauksia! Mut koht laittelen uutta postausta vähä muista asioista :)

No comments:

Post a Comment