8/18/2012

Moikka!

Ajattelin taas tulla pitkästä aikaa kirjoittelemaan tännekin. Eli elämä suomessa pyörii hyvin, uus koulu alkanut (grhm..) ja muutin just vähäsen aikaa sitten omaan kotiin! :) Eli äidin nurkissa asuin kuukauden jenkeistä tulon jälkeen ja nyt jo omassa kämpässä asutaan.

Ikävää jenkkejä kohtaan ei oo tullut kyllä yhtää, tuntuupa kamalalta näin sanoa mut näin se vaan menee. Suomi on yllättävän ihana maa :) Koulussakin heti ekana päivänä tuli ihmeteltyä että "mun ei tarvii maksaa tästä!" tai sitten "mä saan lähteä täältä ruokailusta heti ku oon syönyt. Tai mä voin lähtee ulos koko rakennuksesta!"

Hassuu on, että tommoisia pieniä juttuja piti niin itsestään selvyytenä kun asu täällä. Nyt kaikkeen on tullut mukaan hieman enemmän kunnioitusta :) Rakastan mun elämää Suomessa, mutta vaihtoon lähtisin uudestaan jos ois vaan mahdollisuus!

Ja no päivittelen tästä lähtien (nyt menen päivittämään ekan kerran vuoteen) niin mun normaali blogia, joten mä vähän toivoisin että te lukijat suuntautuisitte sinnekin päin :) Kiitos muuten kamalasti, että te jaksoitte lukea mun kuulumisia (lue: vuodatuksia) toiselta puolelta maailmaa! :)

http://tell10reasons.blogspot.com

Johanna

No comments:

Post a Comment