4/23/2010

Seems like every day that go by things are getting harder

Moikka!

Mulla ei oo kauheesti mitään postausaihetta ollut, sillä ne englanninkieliset kaavakkeet eivät ole vieläkään saapuneet mulle.. Vähän jo oon odotellut, sillä tän kuun aikanahan niiden piti tulla ja tasan viikko on enää tätä kuukautta jäljellä. Noh, ainakin viikon sisällä ne tulevat <:

Mä ajattelin tehdä tänään kuitenkin postauksen mun vaihtarihaastattelusta, josta on huomenna tasan kaks kuukautta aikaa! Mulla on tosi paljon sinänsä aiheita postauksiin, mutta ajattelin, että kirjottelen niitä sitte kesällä/syksyllä ym ettei tää blogi ihan vaivu unholaan! :D

Eli joo, mulla oli vaihtarihaastattelu 24. Helmikuuta, eli kaks kuukautta sitten. Se itse haastattelu ei ollut jännittävä, koska olin viime syksyllä käynyt EF'n haastattelussa, kun hain Saksaan (haha joo, saatte lukee mun "vaihtaripolusta" sitten myöhemmin) ja se haastattelu oli englanniksi ja laput oli kaikki saksaksi. Ja esseekin piti kirjottaa saksaksi, ei onnistunu oikee kunnol, kun en mä ollut kunnolla saksaa lukenut ! :D Tästä haastattelusta olin kuullut, et tää olis suomeks, joten mua ei jännittänyt yhtää.

Jätettiin mummin kans auto johonkin Teboilille, mistä jatkettiinkin suunta sit kohti Helsinkiä, Eteläistä Makasiininkatua ! Käytiin välissä Aleksi 13 kattelemassa oisko siellä jotain, ja kyllähän siellä olikin, mulle vähän kalliimmalla mittakaavalla. Jatkettii sit kävellen tai ratikalla, en muista enää, ja pian löydettiinkin AFS'n toimisto :)

Kysymykset olivat tyyliin;
"Minkälaiset välit teillä on perheessä?"
"Mitä perheesi ja ystävät ajattelevat siitä, että lähtisit vaihtoon?"
"Mitä teette ystäviesi kanssa yhdessä?"
"Mikä tekee parhaan ystävän?"
"Mistä riitelette yleensä?"

Se haastattelu tuntui enemmänkin mukavalta keskustelulta, kun haastattelulta. :> Joka tapauksessa, seuraavan viikon keskiviikkona he jo soittivat ja ilmoittivat, että minut hyväksyttiin vaihtoon !

Eli jos haluatte kuulla mun jutuista useemmin (eikä liity aina vaihtariuteen) niin suosittelen lukemaan myös blogia Under My Umbrella, www.sateenvarjoon.blogspot.com

♥ Johanna

No comments:

Post a Comment