10/23/2011

I know that after tonight you don't have to look up at the stars





Adrian ihan tahalleen kyllä pilas tän vikan kuvan !

Sorisori, mua ärsyttää et nyt postaan tän viikon juttuja vaikken oo kertonut vielä edes mun viime viikkoisesta viikonlopusta jonka vietin ekana Cantonissa Leahin ja Annan kanssa ja sit Herman nimisessä kylässä Annan kanssa. Oltiin Cantonissa kattoo Leahin koulun homecoming jalkapallo-ottelu ja sit kateltii leffoja Leahilla, tutustuin joihinkin Leahin kavereihin ja sillee.

No mut nyt tästä viikosta, postaan noita viimeviikon kuvia vähän myöhemmin! Mut nyt viikolla meillä oli lyhyt viikko, koska torstaina oli enää lyhyt koulupäivä ja sit perjantaina ei ollut koulua. Torstaina oli meijän homecoming/halloween tanssiaiset, joista nää osa kuvista onkin. Mun koulu on oikeesti tosi pieni, joten meillä oli jalkapallo-ottelun sijasta soccergame :) mut ihan kivaa oli!

Eilen mulla ihan oikeasti meni hermo. En täällä viitti siitä kirjotella, mut siinä huomasin et välillä sitä oikeesti vituttaa olla vaihtari. Hymy naamassa "joo, anteeksi" ja sen sellasta.

Mut tänäään oli tosi kiva päivä! Hostmom ja toinen hostsisko lähti Syracuseen ja minä, hostdad, toinen hostsisko ja hostbrother jäätiin kotia. Oli oikeesti aivan todella kivaa olla noiden kanssa, koska me vaan otettiin rennosti, ehkä vähän rikottiin normaaleja rutiineja mikä oli kivaa, siivottiin vähäsen, tehtiin pizzaa, katottiin semmone romanttinen elokuva (jossa pussailevat ihmiset oli ehdoton yäk 5v'lle hostsiskolle) ja juteltiin. Ostin jopa suklaata, karkkia ja kokista, koska ostan täällä tosi harvoin mitää herkkuja.

Kohta kaks kuukautta takana! Aika hyvin tänne loppujen lopuksi sopeutuu. Ei mulla ole ollut ikävä suomea kummemmin, mutta välillä (kuten eilen) tulee semmoinen fiilis, että haluais vaan takaisin. Mut sillon vaa hampaita purren taas vastatuuleen (eiku..) ! :) Ei mut kyl se ihan oikeesti kannattaa, päivä kerrallaan. Jokainen päivä on tavallaan niin samanlainen mut tavallaan niin uusi ja erilainen. En voi uskoa, että ens viikonloppu on viimeinen viikonloppu lokakuuta ja mennään silloin Syracuseen halloweenjuhliin! Sit ens kuussa lähetäänkin 22pv Tennesseehen kohti :)

Nyt mä menen nukkumaan, koska huomenna on taas kouluaamu!

Johanna

No comments:

Post a Comment