10/02/2011

Unelmiaan seuras, otti niistä vastuun













Tässä vikassa kuvassa näkyy Canada ja kuva jossa oon yksin, niin on Canada taustalla

Oli ihan supersuper kiva orientaatio viikonloppu! This AFS group = <3 !

Olin siis perjantaina Leahn ja Annan kanssa. Mentiin leffaan ja syömään ja sitte mentiin Annalle yöks. Juteltii yömyöhään kolmisteen asioita läpi, oli nii mukavaa! Sit aamulla lähdettiin Aleksandria Bay'hin, jossa meillä oli orientaatio. Sinne tuli siis se italialainen joka lens mun kanssa Syracuseen ja jäi mun kanssa sillon AFS Officerin luokse yöksi. Oli nii kiva nähä sitä taas! Sit sinne tuli yks japanilainen poika ja norjalainen poika. Anna on siis tanskasta ja Leah saksasta.

Meijän mökit oli siis yhellä rannalla ja enpä tiennytkään, että sen järven (tai mikä lie..) toisella puolella oleva ranta oli jo Kanadaa! Näin siis Kanadan kokoajan, muttei ollut tosiaa mitää aavistustakaa et se oli Kanada. Hostperhe puhu siit sitte kotona, nii tajusin vast sitte..

Meillä oli jonku verran sessioita, käytii läpi asioita ja juteltiin. Sit meillä oli vapaa-aikaa, jolloin oltii yleensä kuvailemassa ja kateltii porukassa yhes mökis aina Disney Channelia tai jotain muuta haha :D Pelattiin korttia jne. Illalla juteltiin Annan ja Leahin kans taas yö myöhään meijän mökissä, kunnes väsytti niiiii tajuttomasti et sammahdin kesken puhumisen haha. Aamulla mentiin yheksältä kysyy et pitääks vielä herää, nii ne sano et viimeistää puol 11 ois kiva jos oltais hereillä. No mentii sitte takasi nukkuu ja pakkailee kamoja.

Mun hostperhe yllätti mut, ne oli ostanut samoja juustokakkuja mitä oli sillon ku tulin niille! Ne oli niiin hyviä! Ja toinen yllätys oli sitten ku tultiin kotia, täällä oli iso pullo kokista! Ne siis _inhoo_ kokista, eikä täällä ikinä oo sitä ellen ite osta, mut nyt näää oli ostanut mulle! Olin niii ilonen! Ja mun hostsisko ajatteli yllättää mut hankkimalla mulle Taylor Lautnerin julisteen, ku siin leffassa mikä käytii perjantain tyttöjen kaa kattoo, nii oli Taylor Lautner.. :D

Ainii, ja koska meillä on noin pieni AFS ryhmä (kuus vaihtaria vaa täl alueella) niin sen takii on mahdollista, että lähetää tällä ryhmällä maaliskuussa Washington D.C.'hen ! Ensviikonloppuna on hostdadin synttärit, tehää jotai kivaa kuulemma ja huomenna kouluu. Ehkäpä meen tekee läksyt ja suihkuu !

Ps. Kommentit olis kiva piristys, tiiän että aika moni lukee tätä kuitenki :D

6 comments:

  1. et sä ainakaa lyhyt oo tai mitää ku kattoo tota toka vikaa kuva... :D

    ReplyDelete
  2. Kivoja kuvia ! :D Mikä toi A+ for Finland juttu on :D

    ReplyDelete
  3. Sofia - Nii ma tiedan, oon aika hujoppi :)
    Elli - Se oli yks lehtiartikkeli jossa ne kehu suomen koulusysteemia! Ja ihan syysta haha. :D

    ReplyDelete
  4. Voi vitsi sul on kiva hostperhe! Vaik mitä kivoi juttui :))

    ReplyDelete
  5. haha mä puhuin just mun hissan open kaa tääl tost A+ for Finland jutusta!! :D
    ps. mul on sulle haaste :) ei tarvii tehä mut ois kiva jos innostuisit kummiski :D säännöt on tuolla http://rrosamaria.blogspot.com/2011/10/haaste.html

    ReplyDelete
  6. Vähänkö on kauniin näköstä jenkeissä (: kelpais mullekki vähä lämpimämmät paikat ku tääl alkaa olee parii astetta enää lämpöö

    ReplyDelete