12/28/2011

Xmas 2011







Moikkamoi, hupsista kun on ollut laiska fiilis enkä oo jaksanut paljoo postailla. Viikko ennen joulua oli ihan kivaisaa, oli paljon koripallopelejä ja sit vietettiin Emoryn yllätys sweet 16 synttärijuhlat.

Mutta! Sitten itse viime viikkoon, meillä alkoi joulun viettäminen jo perjantaina, kun mentiin hostisän vanhemmille. Saatiin sielä joululahjoja, syötiin jouluruokaa ja juteltiin. 24 pv jatkui, kun mentiin viettämään joulua hostäidin äidin luokse. Siellä kaikki sama, me jaettiin lahjoja ja syötiin, koristeltiin pipareita ja soitin myös äidille ja isälle suomeen. 24pv illalla kun oltii kotona, niin katottiin joku jouluinen elokuva minkä näiden perhe kattoo aina :)

Sitten 25 pv. mun hostsiskot ryntäs joskus vähän yli 7 mun huoneeseen "JOHANNA GET UP!!", repivät peittoa pois, laittoivat valot päälle.. Sit odoteltii hetki et kaikki muutkin oli hereillä niin mentiin alakertaan jonne joulupukki olikin jo tuonut lahjat. Hassuinta oli oikeesti tää et jouluna herätää taju aikasin avaamaa lahjoja.. No avattiin sitte lahjat, joita näiden kolmen päivän aikana sain ihan tajuttomasti. Oon tainnut olla kilttinä tänä vuonna.. :) Ekana saatiin aina semmonen joulusukka, joka oli täynnä kaikkee pikkukivaa (suklaata, huulirasvoja, sukkia jnejne.) ja sitten lahjoja. Sain kaikkea kalleista koruista suklaahan.

Jouluruoka ei paljoo eronnut arkiruuasta, paitsi et oli kinkkua. Ja sekään kinkku ei ollut niin hyvää kun Suomessa! Olin valmistautunut et mulle tulis ikävä Suomee jouluna, mut ei tullutkaa. Tottakai oli vähän suomalaista joulua ikävä, mut ei sitä tullut niin mietittyä. Joku päivä yritän laittaa jotain jouluisia kuvia, jos löydän. Meillä oli valkoinen joulu muuten :)

Pari päivää sitten tuli muuten 4kk täyteen. Mihin tää aika on ihan oikeasti mennyt, sillä vastahan mä tulin tänne? En tiiä miten teistä on aika tuntunut siellä, et onko se mennyt hitaasti vai nopeasti?

No comments:

Post a Comment