2/16/2012

16.2





Tossa on vähän kännykkäkuvia (taas..), toi alin kuva kertookin miten mun päivät on koulun jälkeen mennyt. Oon lupautunut auttaa meijän koulun musikaalin järjestelyssä niin, että maalailen ja teen lavasteita sinne. No tänää sit sekotin kauniin limenvihreen maalin, ja mun piti siin samalla kertoo pikkutytöille et mitä ne vois tehä, nii eiku mä kumarruin nostaa kartonkia maasta ja tää koko limenvihreä väri läsähti maahan - mun housuille ja mun valkoisille Converseille.. Mikään muu ei niin harmittanut, mut mun kengät.. :D

Muuten menee ihan hyvin! Olin viime viikonloppuna Winterball tanssiaisissa, kuvii ei kai kummosemmin kyl oo. Tosin Harrisville ku on pieni koulu nii meijän "Winterball" ei ollut kummosempi, mut kyl tää koulu pieneks kouluks kaikkee yrittää :) Menin sieltä sitten yöks Laurynille ja seuraavana päivänä menin Heatherin, Ryanin ja Colen kanssa Watertowniin shoppailemaan ja sit Carthageen syömään kiinalaista. En itseasiassa ostanut muuta kun alusvaatteita ja yhen ihanan pitsipaidan jaa kokista ja karkkia.

Tänään kävin myös ilmottautuu Varsity Softball'siin, joka alkaa siis maaliskuun 12 pv. Mullapa on kahden viikon päästä synttäriit ! Huomenna on puolikaspäivä ja sitte ensviikko on lomaa :)

No comments:

Post a Comment