2/01/2012

Excuse-moi, it's already february






Otsikkokin kertoo, että oon joo aika kielimies haha. No ei mut oikeesti, miten voi olla jo helmikuu? Nyt alkaa olla jo pienoinen paniikki, kaikki se miettiminen "voiku pääsis kotiin, Suomeen" tuntuu niin kaukaiselta. Taino ei nyt toisinaa, mulla on ikävä suomalaisia asioita ihan tajuttomana, mutta silti tuntuu et hei en mä haluukkaan lähteä. Oon tottunut asumaa täällä, sopeutunut tähän koulusysteemiin joka aluks oli niin syvältä että huhhuh. Tuntuu, et periaatteessa mulla on kaikki asiat jopa liian hyvin, mihin en ollut tottunut tän vaihtarivuoden alussa, et melkeepä pelottaa millon tää kaikki hyvä "rikkoutuu."

No mut sit johonkin vähän ei niin syvälliseen pohdintaa, nimittäin en muista millon oisin viimeks nauranut nii paljon kun eilen historian tunnilla! :D Mun historianopettaja on valehtelematta siis semmonen 160cm tanakka mieshenkilö. No eilen se ajatteli sit säätää projektoria, joka oli kiinni katossa, ja no sen pituuden takia se joutu kiipeemään pöydälle ku se sääti sitä projektoria. No mut sit tapahtuki ku joku kohtaus elokuvista, kaikki hiljeni ku kaikki tajus et se pöytä lähti kaatumaan ja sit nähtii kuinka tää opettaja oikee lensi lattialle tän pöydän kanssa. :D Ei se mitää, mut sit se tuhis siel lattialla jotain "oh, my shoulder" ja nous ylös, ja en voi mitää et nauroin tolle koko tunnin. Ekaks kaikki nauro, sit ne jatko tuntia ja mä nauroin ja itkin samaan aikaa. Yritin kasaa itteeni pari kertaa, mut ainaku katoin sitä opettajaa nii repesin aina uudestaan D: Opettajahan ei sit toki loppujen lopuks joutunut tuomaa mulle nenäliinoja, kun itkin ja nauroin koko tunnin..

Pari päivää sitte mun pelin jälkeen menin parin muun seniorin luokse ku ne oli työskentelee "kioskis" (paikka mist pystyt menee ostaa kaikkee juotavaa ja syötävää ku on näit korispelejä), ja juteltii ihan sikana meijän tulevasta senior reissusta! Siitä tulee ihan sika kivaa, lähetään siis toukokuun alussa Virginia Beachille. Lähetää joskus illemmalla koulun jälkee ajelee sit kohti Virginiaan, semmosseel isol bussilla, jossa katellaa leffoja ja toivottavasti nukutaa ku yötä kohti lähetää. Ajaminen kestää jotain 11,5h. Se paikka on sika makee, varattii siis semmonen iso valkoinen talo Virginia Beachin rannalta, jossa meillä on siis kaikkien normi makuuhuoneiden ym lisäksi oma uima-allas, poreamme, pelihuone ja ylin kerros on leffahuone. Virginia Beach on ihan oven toisella puolella :)

Mut nytpä taidan mennä tekee enkunläksyjä, kun sain ton pastellityön valmiiksi. Inhoon pastellivärejä yli kaiken, ei oo mun juttu. Ainii pitää joku pv näyttää teille kuva mun, Jenan, Tabithan & Sierran Nälkäpeli areenasta joka oli siis englannin projekti.

Ainii ja kuvat on vanhoja.

3 comments:

  1. toi sun naurukohtaus kuulosti kyl niin normaalilta sulta :D repesin itekki ku luin tota :'D ja älä muute pidä sitte yhtää hauskaa virginia beachillas... (näin en ainakaa pahasti tuu kateelliseks sulle ;D ) no okei, saat pitää vähän hauskaa :)

    ReplyDelete
  2. haha voi että, voin niin kuvitella sut räkättämäs siel :D ikävä!

    ReplyDelete
  3. Johanna - en pidä en, ennen sitä ku on Myrtle Beach, South-Carolinassa haha ;)
    julppu - mullakin ikävä sua ! toi kohtaus oli iha ku leffoista, ei ehkä ois pitäny nauraa mut.. :D

    ReplyDelete