2/26/2012

6 months !




A-pu-a. 6 kuukautta jo! Tää on ihan hullua pakko myöntää, että aika menee niin nopeasti. En osaa ees selittää kuinka nopeasti aika on mennyt, se on vaa pakko kokea. Naureskelin jo et pian oon eläkeikäinen mummeli joka on vanhainkodissa ja sit nuoriso naureskelee mulle eivätkä usko et oon joskus ollut nuori kanssa.

Mut joo, 6 kuukautta takana ja pakko myöntää et en tiiä oikee ees mitä ajatella. On ollut vaikeeta, on ollut helppoo, on naurettu ja itketty tän puolen vuoden sisällä. On tuntunut et tää oli huonoin valinta koskaan, paras valinta koskaan ja on tullut mietittyy kotia, mut on kans tullut elättyy hetkessä.

Joo ajattelin tulla kirjoittelee jotain, mut pakko myöntää etten tiiä mitä kirjoittais edes. Lomalla ollaan, oon just tuhlannut yli 12h Annan kanssa katellen Pretty Little Liars sarjaa, joka on aivan mahtava! Ens viikon perjantaina mun synttärit ja mennää syömää ulos perheen kanssa. Eipä tässä kai muuta, voisin ottaa päikkärit ja jatkaa sit ton sarjan kattomista, tai ehkä jopa tehä ton enkun kirjoitelman valmiiksi huomista varten.

No comments:

Post a Comment