2/05/2012

I don't, don't wanna take you home







Tän viikonlopun oon vaa istunut kotona doing nothing. Okei kyllä mä tänää siivosin, luin vähän huomiseen historian kokeeseen (nii ennenku se kirja läsähti mun naamalle ku nukahdin) eilen luin kirjan ja sluibailin. Nyt itseasiassa meneekin Super Bowl! Go New York's Giants!

Perjantaina oli kyl Senioreiden Spaghetti Dinner ja samalla oli poikien koripallo-ottelut. Ja juttelin Laurynin kaa, et pitäis lähtee käymää Watertownissa shoppailee täs joku viikonloppu taas ja sit suunniteltii vaikka mitä Jenan kaa sille ajalle ku se saa ajokorttinsa. Mua harmittaa iha sikana, että koripallokausi on kohta ohi. Torstaina on meijän viimenen peli ja siinä se sit olikin. Mun valmentaja sai vauvan viime yönä, joten ei meillä tuu varmaa olemaan harkkojakaan. Sit onkin kuukaus hiljaisuutta harkoista ennenku alkaa softball :( Enkä ees tiiä alotanko pelaa Softball.

Alle kuukaus nii on synttärit jee ja täytän 17! Onkoha mulla mitää muuta tähdellistä sanottavaa. No se ainaki, että aika menee pelottavan nopeeta. Ja mulla on ikävä Leahia, en oo nähnyt sitä moneen kuukauteen! Pitäis varmaa tehdä suunnitelma millon menisin sen luokse Cantoniin, että näkisin sitä ja parii muuta Cantonin tyttöä!

No comments:

Post a Comment