2/09/2012

Basketball season is over !



Wow! Thanks my team and my awesome coaches!
Btw, oon toi oikee reunimainen #40, joka näyttää ihan järkyttävältä. Pelasin just tota ennen taukoomatta ja sen huomaa ja toi mun paita näyttää tajuttomalta. (Excuses...)


Oon kaikkea muuta kun ilonen, okei oon sitäkin, pakko myöntää, mut enemmänkin oon harmistunut & kiitollinen. Koripallo kausi oli tosiaankin aivan mahtava, tulihan sitä n. 4kk pelattuakin, mut silti.. Miksei se vois jatkua vähän kauemmin?

Eilen oli siis viimeiset harkat ja tänää oli vika peli Lisbonissa, joka vietiin 29-51 ! Mä pelasin melkee kokonaan sen toisen puoliskon. Enkä osaa ilmaista näitä asioita suomeksi. No mut kuienkin, mun joukkue oli iha mahtava. Kaikki on kannustanut ihan sikana (I bet that it hasn't been always so easy), varsinkin nyt tos vikas pelis ku pelasin ja olin kaikenlisäks unohtanut mun vesipullon kotiin. Höh.

Ja pieni ilmoitusluontoinen asia; eilen Living Environment Labissa me tosiaan avattiin kuolleen pikkupossun maha. Kyllä mä ne kalat ymmärrän jotenkin, mut possu.. :( En kyl ite koskenut siihen heh.

No comments:

Post a Comment