6/16/2012

Even if you can't hear my voice, I'll be right beside you dear

Tänään mentiin Annan kanssa Watertowniin ja ostin uuden matkalaukun (toi hopee, musta lammas mun matkalaukkukokoelmassa). Pakkasin sen jo melko täyteen tuliaisia, mut se painaa vaan jotain 9kg, eli huolta ei pitäis olla etten sais tavaroita mukaan kun tohon toiseen matkalaukkuun laitan vaatteet ja kaiken muun.

Mut ostin tänään myös viimeiset tuliaiset. Paidat siskon poikaystävälle, iskälle & veljelle. Korut siskontytöille, mummille & Thelmalle. Ja tottakai en itteänikään unohtanut, vaan ostin itelleni pari paitaa haha :)

Huomenna vietetään hostveljen 2v synttäreitä, kun oikeesti ne ois ens perjantaina mut sillon on mun graduation nii ei voida juhlia niitä sillon. Ja lauantainakaa ei voitais juhlia kun on mun juhlat ja sunnuntaina on mun hostäidin äidin miesystävän syntymäpäiväjuhlat. Ja koht on maanantai.. Viimeinen viikko jenkeissä. Miten aika meni näin nopeasti? Pikkuhiljaa on ruvennu kurkkuu kuristaa, ettei haluais lähteä. Nii paljon suunnitelmia, niin vähän aikaa, ettei enää oikee mikää voi toteutua.

Ajattelin tehä seuraavaks postauksen mun vaihtarivuodesta kokonaisuudessaan kuvina. Alku, keskiosa & loppu ja miten tää on vaikuttanut mun elämään.

Ps. -7kg, mitennii vaihtarikiloja tulisi? ;) Haha nöyryyttävää jos kerään noi 7kg takaisin ensviikon aikana :D

No comments:

Post a Comment