6/24/2012

I hate goodbyes

Tiiättekö ku just tajusin, että jos en tuu nyt postaamaan niin mulla ei ole enää aikaa. 2 päivää. Huomenna on lähtö heti aamusta Syracuseen, jossa käydää eläintarhassa, kauppakeskuksessa (en enää voi ostaa yhtää mitää kyllä) ja syömässä ennenku mun hostit tipauttaa mut AFS ihmisen kämpille, jossa on loppuorientaatio & otetaan bussi New York Cityyn.. Että siksi mulla ei ole aikaa.

Perjantaina mä valmistuin! Oli ihan okei kokemus, laittelen myöhemmin teille kuvia jotka otti valokuvaaja joka tuli kuvaa meitä. Sittee lauantaina oli mun juhlat ja siellä oli melkoisesti porukkaa. Oli hauskaa. Illemmalla istuskeltii pöydän äärellä Laurynin, Adrianin, Abbyn, Naten, Brittanyn ja Sierran kanssa juttelemassa tuntikausia, ennenku lähettii kohti Carthagea viettää iltaa. Tulin himaa joskus yöllä ja ei nukuttanut vaa valvoin kolmeen ja sitte heräsin tänää yheksältä. Ja nyt väsyttää.

En oo oikein sisäistänyt vielä et tää vuos oli tässä. Jenalle oli kaikkein vaikeinta sanoa heipat. Hostit teki videon tästä kuluneesta vuodesta minkä meen koht kattoo! Tää vuosi oli kasvattava ja pakko sanoa, et ei ihan vielä tekis mieli lähteä.. Voi olla et postaan myöhemmin tänään vielä, mut jos en niin seuraava postaus tulee varmaan Suomesta. :) Eikä, mitennii aika meni nopeasti?

No comments:

Post a Comment