6/05/2012

otsikoimaton

Okei eli nyt on jo 6.6 ja alotin tätä postaust tekee 31.5 niinnii.. Eli viime viikolopun vietin Hermonissa Annan luona. Me chillailtii, katottii Disney leffoja, mentii Cantoniin kattoo leffa sellasta. Viikonloppu ennen sitä (noi kuvat on siltä vkl) niin vietin eka torstain Sierran luona, sit menin perjantaista sunnuntaihi Jenalle.

Mentiin Jenan kanssa kattoo Men in black 3 drive-insiin! Mikä on siis paikka, mihi ajat autollas ja siel on iso elokuvakangas mis on se leffa. Eka odoteltii et tuli pimeet ja sit katottii leffaa. Hah :) Lauantaina mentii Jenan kans ostoskeskuksee ja ostin jotai juttui mulle ja aika paljo tuliaisii kotia päin. Sunnuntaina oltii pyöräilee ja käytii ostaa superhyvät milkshaket!

Nyt ei oo oikee mitää kummosta. Viimesii päivii viedää koulussa, sillä enää tää viikko ja ens viikon kaks ekaa päivää on koepäivät. Sit loppuu koulu! Tai no muilla on regents, jotka on siis isompia New York Staten vaatimia testejä, joita ei muissa osavaltioissa muuten ees oo. Mut mä en ota mitää niistä, haha! Joten mulla loppuu koulu ens viikon tiistaina ja sitte valmistujaiset on 22pv. :)

Aika menee nii nopeesti, ei enää montaa päivää ennen ku kotii. Alkaa olla vähä väsynyt fiilis, vähä sellanen et on kiva mennä kotii mut hitsi ku tuun kaipaa joitaki näitä ihmisiä! Nyt oon ruvennu pakkailee pikkuhiljaa, mulla on yks laatikko täynnä tuliaisia ja jotai mun omii krääsii jo täynnä ja sit toista rupeen täyttää. Pitäis maalaa kuviksen päättötyö ja tehä portfolio ja yrittää pärjää loppukokeissa nii sit alkaa olla jo kaikki vähä pulkassa :)

Tälle viikonlopulle yritän saada suunniteltuu jotain Laurynin kanssa ja myöhemmin sit Jenan & Sierran. :)

No comments:

Post a Comment