6/15/2012

Joten mulla loppu koulu tos viime tiistaina ja sen jälkee onki ollut vapaata koska valmistujaiset on vasta ensviikon perjantaina! Mun hostvanhemmilla on töitä ja hostsiskoilla oli vielä koulua.

Mut siis keskiviikkona Leah ja sen hostsisko ajoivat Harrisvilleen Cantonista ja mä lähin niiden kaa Cantoniin. Mentiin Leahin kans syömää lunch jonnekki tuol Cantonissa ja tapasin Leahin kavereita siin samassa. Sit Leahn kaveri Hannah oli meijän kaa ja haettiin sen poikaystäväkin. Hengattii hetki Leahn kotona, kunnes mentii Austinille jonne tuli joitaki muit Leahn kavereita. Pelattii siel hetki jotai zombien tappopelii, ennenku tuli myöhä ja lähettii kaikki uimaa jonnekki keskel metsää :D Oli pimeetä ja meit oli jotain 8 ihmistä ja änkeydyttii johonki melko pieneen autoon. Sit ku lähettii uimasta nii mentii takas Austinille, chillailtii poreammeessa ja juteltii ennenku minä, Hannah & Leah mentii takasin Leahille.

Sit eilen Leah ja sen hostsisko ajoivat mut takas Harrisvillee, ku mulla oli illalla Sport Awards ceremony. Mun softball valmentaja julkisti kaikille et kuinka mä sain enemmän mustelmii Softballin aikana mitä se on ikinä nähnyt :D Ja sit sain kanssa Harrisvillen sport jacket, missä on mun korispelinumero ja mun nimi & isolla Harrisville Pirates. Mut toki mun nimi oli kirjoitettu väärin "Johnna" :D Mut ei se mitää! Ennen tota menin syömää jäätelökakkuu Sierran kaa & näin ihmisiä joita luulin, etten tulis näkemään enää ku koulu loppu.

Tänää meen kattoo Annaa! Huomenna Annan kanssa Watertowniin hankkimaa toinen matkalaukku koska jos lähettäisin tommosseen paketin nii se maksais jotain 200 dollaria. Ajattelin jos löytäisin jonku halvan matkalaukun nii sen mukaan ottaminen maksaa jotain 80€. Finnair kyl on vähä epäreilu, nii monet muut lentoyhtiöt antaa ottaa kaks matkalaukkuu mut finnair ei. Mut ei se mitää, haluun pitää mun tavarat matkassa nii mielummin teen tän noin ku lähettäisin paketin.

Vähän hassuu, et lähtö on niin lähellä. Haluaisin mennä takas Cantoniin näkemään noit ihmisiä, mulla oli iha sika kivaa niiden kanssa, mut ei oo aikaa. Mun pitäis nähdä Sierraa & Jenaa ens viikolla, sit on jo valmistujaiset, mun lähtöjuhlat, hostäidin äidin miesystävän ylläri synttärijuhlat & seuraavana päivänä pitää lähtee jo Syracuseen. Ja pakkauksetta puhumattakaan! Ei 10 kuukautta voinut mennä näin nopeasti..

No comments:

Post a Comment