9/27/2011

Apples and pumpkins





Moikka! Sori mun köyhä kuvavarasto, ku oon tällä hetkellä nii laiska käsittelemään kuvia.. Joku päivä teen kunnon kuvapostauksen, lupaan sen! Mut pakko sanoo, et jotkut kaverit on pyytänyt etten laittais mun blogiin niistä kuvia (fb on eriasia), niin pitää karsia aika paljon näitten kuvien laitossa.

Eli viimeviikolla oltiin perheen kanssa (ja hostmomin serkun perheen kanssa) niitten jokavuotisessa perinteessä - mentiin Syracuseen poimimaan omenoita ja kurpitsoja! Sielä omenapaikassa oli kaikkea mahdollista syötävää ja juotavaa omenoista ja ku meni poimimaan omat omenat, nii sai syödä siinä samalla. Noh, mä olen melko allerginen omenoille, mut pisti ärsyttää ku muut mässytti omenoita ku poimivat, nii mäki haukkasin pari palaa (oli muuten hyviä!!) ja se olikin sitte ei niin hyvä teko. Kutis ikenet meinaa nii kovin, et rupesivat vuotaa verta haha :D

Sitten mentiin poimimaan kurpitsoja ja siellä oli kans kaikkee mahdollista kurpitsa syötävää ja siellä oli paikka missä pysty ettii fossiileja ja oli kans joku eläintarhaki sielä. Otettiin paljon kuvia (hmm, siltä näyttää ku kattoo näitä mun kuvia :D) ja oli ihan tosi kivaa! Sit mentiin hostmomin serkulle illaksi ja hostmomin serkun mies laitto meijän jokaisen ottamat kuvat pyörimään televisioon, ja sitku tuli mun ottamia nii kaikki sai hyvät naurut.. Meinaan mut tuntien sielä oli ainakin 50 mun omasta pärstästä otettua kuvaa peräkkäin haha :D Lähettiin sitten joskus puol 10 ajamaan takaisin kotia päin, ja kappas auto hajos siin jossai välis matkaa. Kello tais olla jotain puol 12 ku auto hajos, ja siinä ku hostdad korjaili sitä nii meni aikaa. Oltiin kotona joskus yhdeltä yöllä ja voin sanoa, että toisinaa toi seikkailu was not so nice, koska meillä oli kolme pikkuista lasta mukana. Mm :)

Ja muuten viime perjantaina olin sielä kouluntanssijaisissa. Ne oli ihan mukavat, ei nyt mitenkää kovin erikoiset, mut tuli vietettyy kivaa aikaa ja tanssittuu paljon !

No comments:

Post a Comment