9/02/2011

I just want you to know who I am







Oltii eilen Syracusessa, kun sielä oli semmonen tivolin tapanen juttu (mutta kuvitelkaa sellane tivolin tapanen juttu tuolla 900 000 asukkaan kaupungissa.. joo, oli vähän isompi tapahtuma), ku sielä oli sellanen Disney Chanelilta tuttu poikabändi esiintymässä ja mun hostsisko halus nähä sen :D haha. Hostsisko meni hostmomin kaverin kanssa sinne, jonka aikana me muut kierreltiin ja kateltiin sitä tivolialuetta. Ehkä jossain vaiheessa laittelen lisää kuvia tolta reissulta !

Äskön vähä nostelin tavaroita, laitoin koirat takapihalle ja nyt ootan et hostmom tulee kotii. Tiistaina alkaa koulu ! Oon ihan yllättynyt et jenkit on ollut todella avoimia. Tänäänki sain fb viestiä yheltä, joka tulee olemaan mun luokalla. Se vaan kerto, että se odottaa et näkee mut ja et uskoo, et meistä tulee hyviä kavereita. :)

Ei tässä muuta, paitsi et mun salmiakkivarastot hupenee.. En syönyt piiitkää aikaa salmiakkia kun olin suomessa, mut nytku oon jenkeissä nii on mennyt viisi askia salmiakkia aika hätäsee :o et jos haluaa nii mulle voi postissa laittaa salmiakkia ja fazerin sinistä (mieluiten sitä lontoonrae) ! :D

4 comments:

  1. koska sulla alkaa koulu siellä?

    ReplyDelete
  2. mennni - Täällä koulu alkaa vasta 6 päivä syyskuuta :) Eli ensiviikon tiistaina

    ReplyDelete
  3. en jaksa kirjottaa omal profiilil oon vitun laiska <3 mutta aattelinjust rupee kokoo sulle pakettii ja lähettää ens kuus mm. suklaata mitä rakastat hihhihiih :) ja sit aattelin kirjottaa sulle kirjeen taino en kirjeen mutta sen tapasen! ja muuten oon ruvennu pitää ns. päiväkirjaa mihin kirjotan tän vuoden asiat sitte ja sitku tuut saat lukee ne koska tosiaan puran sinne ajatuksiini hihihi tiedät kyllä miksi!

    rakas aviopuolisosi,
    elisabet
    <3

    ReplyDelete