1/13/2012

weekend !






No joha on ollut rennot pari päivää. Ulkona on satanut iha tajuttomasti lunta ja jäätävää vettä, jonka takia koulut suljettiin! En tuu ikinä unohtaa torstain aamuu, kun heräsin 7:10 (yleensä 6:56, mikä ei nyt paljoo eroo, mut kyl silti kiire tuli..), tuli nii kiire et pesin hampaat, harjasin hiukset, meikkasin, puin ja laitoin kamat valmiiksi 12 minuutissa (!!) Sit menin alakertaan ja ihmettelin miten kaikkialla onkaan niin hiljaista, niin hostsiskot istu kattomassa telkkua ja oli "Oh, Johanna mee takaisin nukkumaa! Sori unohdettii tulla kertoo et koulu suljettiin." Olinko ees vähän et "are you kidding me.." :D Sit tänään mentiin kouluun, mut sää muuttu samanlaiseks ku eilen niin lähettiin 12:30 kotiin. Ja toi sää on ihan kauhee, yks koulubussi suistu jo tieltä.

Tänään hiffasin kuinka ikävä mulla on Saunaa.. Oon ihan jäässä ollut täällä. Sauna oli kyllä syy miks talvesta selvitään!
Mulla ei varmaa mitää kummosempaa sanomista ollut, tosin nyt tuntuu et ois kuumetta ja oisin kipee. Äh. Kello on melkee puol kymmenen ja oon sika väsynyt. Piti alkaa kattoo Dirty Dancing leffaa, mut taidanki valita iPodin kuuntelemisen ja nukkumisen.

ps. Englannintunnit on parhaita ikinä! Me käsitellään the Hunger Games (Nälkäpeli) kirjaa ja mennää maaliskuussa leffaa kattoo se luokan kans! Ku eiköhä se vähä aikasemmi jenkeissä tuu leffoihi, tuleehan? :) Oon lukenut ton kirjasarjan miljoona kertaa läpi englanniksi ja suomeksi ja se on ollut mun ihan lemppari jo pitkään. Tosin niin se on monen muunki, mut silti.. :D
pps. Syötiin sika hyvää jälkiruokaa tänää dinnerin jälkee. Mun hostäiti tekee ihan tajuttoman hyvii ruokia :) Ei semmossii pizzapizza tyyliin. :)

Ja huomenna yritän tehä ton kysymyspostauksen loppuun! Ei oo vaan ollut aikaa. (Tulevat vaihtarit, ymmärrätte kyllä sitte ku kokoaja jotai tekemistä ja sitku pääset makaa sängylle nii tulee semmone "nukkumaa" fiilis! Varsinkin just alussa kielen kanssa.) Ja laittelen jotain uusia kuvia. Noi kuvat ovat ensimmäisiltä parilta kuukaudelta.

No comments:

Post a Comment